13. dec. 2016

Det her kan du ønske dig!

Hvad du kan ønske dig

Er du i den situation ligenu, hvor du bare ikke har fundet ud af hvad du ønsker dig? Og julen er lige rundt om hjørnet. Så er jeg her for dig. Ej, men, jeg har da lidt inspiration til hvad du kunne ønske dig. Det er i hvert fald lidt lækre ting jeg har fundet, hvis jeg selv skal sige det. Jeg har allerede nogen af tingene. Som f.eks. makeup fr Bareminerals, som jeg er blevet ret vild med her på det sidste. Jeg syntes det performer godt og er virkelig lækker makeup. Concealeren har fuld dække evne, så man kun lige skal dutte den på huden. Tandbørsten har jeg også i forvejen, og jeg er så imponeret over den. Jeg har førhen ''bare'' haft den traditionelle Oral-B elektriske tandbørste, men den her er en klasse for sig selv. Den har 5 funktioner, Clear, White, Polish, Gum Care og Sensitive. Jeg benytter mig meget af White funktionen og jeg kan allerede se tydelige resultater. Apple uret er vist bare noget jeg går og drømmer lidt om. Men syntes virkelig det er enormt fedt, især det nye sports ur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar