12. jan. 2017

BOOKS ON MY WISH LIST

bøger.
Hello Peps. Et af mine nytårsforsæt skal klart være at jeg skal have flere bøger og læse flere bølger. Jeg drømmer om en dag at kunne udfylde en hel reol, hvor cool kunne det ikke lige være? Men rent faktisk er det ikke kun derfor jeg ønsker mig nogen bøger. Jeg syntes der er så mange gode derude lige fortiden, som jeg bare gerne vil have mine fingre i. 

Glædens bog, Dalai Lama & Desmond Tutu
Denne bog omhandler verdens mest fredelskende mænd, som mødes for at dele deres erfaringer og tanker om glæde og lykke med resten af verden. Bogen er baseret på deres mangeårige venskab, deres erfaringer og forskellige tro. Generelt handler bare altså bare om lykke, og den vil jeg super gerne læse.

Papmaché reglen, Hella Joof
Hvem elsker ikke Hella Joof, hun er sådan en skøn kvinde, og selvfølgelig vil jeg sindsyg gerne læse denne bog! Den omhandler 25 gode leveregler. Bogen er tænkt til at gøre livet bedre og måske nemmere. Og tiltænkt til at hjælpe læseren i forskellige situationer. 

Big Magic, Elizabeth Gilbert
Denne bog er ikke udkommet på dansk endnu, men det gør den 25/1-17. Det er en selvhjælpsbog om kreativitet. Den handler om hvordan man kan få et mere kreativt liv. Jeg har bare hørt gode anmeldelser om denne bog, og ja igen en bog jeg bare ønsker mig rigtig meget.

Min egen vej, Mille Dinesen
Åh ja jeg elsker altså Mille Dinesen, jeg syntes hun er super cool. Bogen er en personlig fortælling, fuld af gode råd, øvelser, teknikker og opskrifter. Bogen er til alle der ønsker at blive klogere på sundhed og alternative behandlingsformer. Lige noget for mig da!

Alkaline Living, Bettinna Laxholm Delfs
Den her bog har jeg allerede læst lidt i, da min mor har denne bog. Bogen indeholder opskrifter, og hvordan man kan leve mere bassisk, derudover er der en masse øvelser man kan lave hverdag for at få et sundere liv, og det er en god bog at have som en opslagsbog.

Smoothies, Green kitchen stories
En bog med masser af inspiration til sunde smoothies og juice. Som jeg bare gerne vil have hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar