23. feb. 2017

Mine fødselsdags ønsker

My birthday wishlist
Jeg har faktisk fødselsdag lige om lidt, eller lige om lidt. Jeg har den 10. marts, så længe er der ikke. Så jeg har lavet min endelig ønskeliste, tror jeg. Jeg har prøvet at tænke ind hvad jeg virkelig godt kunne tænke mig og ting jeg har brug for. Så den er måske ikke lige så spændende.

 Mit største ønske er nok 50mm objektivet fra Canon, som rent faktisk ikke så dyrt igen. Det kunne være rigtig godt til videoer og billeder tænker jeg. Mine signatur sorte bukser fra Gina Tricot, kunne jeg godt lige bruge et nyt par af, uden jeg selv skal ud at købe dem, hihi. Har prøvet at tænke inde nogen ønsker jeg har haft længe og ikke selv lige har brugt mine penge på. 

Jeg har faktisk også tænkt mig at prøve leve uden at skulle købe alt muligt nyt, og bare have nogen faste ting for en tid. Sådan jeg kan spare, og ikke bruge alle mine penge på alle mine nye idéer og forsøg jeg vil prøve af. Så altså måske leve lidt mere efter den minimaliste tilgang. Jeg skal i hvert fald spare for en god stund. Bare fordi jeg gerne vil have, nogen penge på min opsparing til tryghed. Hvis der nu skulle ske noget osv. Men det kan jeg måske skrive lidt om i et andet indlæg, hvad siger i? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar