7. mar. 2017

FROM NEW YORK







Det er nu noget tid siden, at jeg kom hjem fra New York. Og jeg savner det helt vildt meget. Det er virkelig den fedeste stor by. Jeg elsker også London og har altid gjort det. Men New York er virkelig noget helt for sig selv. Alt er bare helt vildt stort, og der er enormt meget at se. Jeg kan sagtens tage tilbage og opleve masser jeg ikke nåede, selvom jeg var der en hel uge. Den uge gik også utroligt stærkt.

Kan være jeg skal lave et indlæg om mine tips til New York? Jeg har i hvert fald en del i ærmet. Jeg kan altså virkelig anbefale alle at tage dertil, hvis i får muligheden. Jeg skal i hvert fald derhen igen, når jeg får en råd en dag. New York er ret dyrt, både mad, hotel mm. Men klart alt værd. 

Jeg tror jeg laver et indlæg hvor jeg viser jeg mine tips, og hvad jeg lærte man skulle gøre og ikke gøre, mens jeg var der.

4 kommentarer:

  1. Jeg må give dig ret! New York er en fantastisk by. Jeg fik også muligheden for, at tilbringe en uge i storbyen, da jeg var på rundrejse i USA :)

    Katrine
    // http://katrineringbaek.bloggerspoint.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt vildt <3 Ej hvor fedt med rundrejse i USA, det vil jeg da også vildt gerne!

      Slet
  2. Jeg ønsker mig at komme til New york, men hold op det dyrt! Men det er sikkert en helt fantastisk by som skal opleves på et tidspunkt!

    God aften!
    http://blogbykathrine.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå! New York er ligesom man ser i film, helt fantastisk! Super dyrt, både hoteller, fly og mad! Kan dog anbefale dig holde øje med flybilletter, som norwegian og på Momondo. Hoteller skal man bare kigge godt igennem på booking og hotel.com <3

      Slet