12. mar. 2017

JEG ER BLEVET 22



Ja, jeg glemte da helt at fortælle jer i fredags, at jeg havde fødselsdag! Jeg blev 22 år. Tiden flyver da bare afsted! Jeg havde en rigtig god dag. 

Dagen startede ud med at jeg blev vækket af min søde kæreste, med morgenmad og sang. Det er sådan en tradition vi har. Så kørte jeg op til min mor, og vi kørte videre til Hornbæk strand, hvor vi gik en dejlig tur ved vandet. Jeg elsker simpelthen havet, det er terapi for mig. Nå, ja, så kørte vi videre til Lousiana, og fik en dejlig frokost og vi kiggede på udstillingerne der var. Senere på dagen, blev jeg overrasket med suprise-party. Hold da op, hvor blev jeg overrasket, havde ikke anet en skid. Men alt i alt blev den en rigtig skøn dag. 

Forresten jeg overvejer meget at flytte blogger-platform, hvilken en kan i anbefale? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar