8. mar. 2017

TODAYS INSPIRATION #3


Well, som altid elsker jeg sidde kigge på tumblr og få lidt inspiration indebors. Så i dag får i en todays inspiration. Som jeg egentlig ikke ved om det er blevet en ting her på bloggen? Sig endelig hvis i syntes det er meget hyggeligt, lige at få lidt billeder med på vejen, som jeg syntes er inspirerende. Jeg elsker specielt at finde ''sundheds'' motivations billeder af f.eks. mad eller træning. Det er jeg vel ikke alene om? <3 

I dag har jeg gået en lang tur i dyrehaven med min mor, det var super skønt. Jeg fik luftet mit hoved og mine tanker som kørte inde i hovedet. Solen tittede da også frem i ny og næ. De har forresten lovet sol på fredag, hvor det er min fødselsdag! Fingers crossed x! 

Skal i også se Nybyggerne i aften? Jeg følger godt med, dog syntes jeg de 2 forrige sæsoner har været bedre, jeg ved ikke? Måske man lige skal lærer deltagerne bedre kende. God aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar